معاون وزیر امورخارجه روسیه: هیچ‌کس نمی‌تواند میان تهران و مسکو شکاف ایجاد کند واکنش وزارت خارجه به انتشار گزارش کذب جاوید رحمان علیه ایران گمانه زنی ها از احتمال حضور نخست وزیر پاکستان در مراسم تحلیف پزشکیان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرز‌های دنیا است | تعهد سه ساله برای انسداد مرز شرقی کشور ادعای جدید آمریکا: ۳ سکوی پرتاب موشک ارتش یمن را هدف قرار دادیم رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد جانشین فراجا کشور: طرح «نور» تعطیل نخواهد شد و ارتباطی به تغییر دولت ندارد آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تأمین و مراقبت از مرز‌ها ۲۰۰ حامی فلسطین در پی ورود به ساختمان کنگره آمریکا دستگیر شدند ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا

  • کد خبر: ۲۴۰۷۹۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به آمریکا سفر کرده است، سه‌شنبه با شماری از خانواده‌های اسرای صهیونیست و خانواده اتباع آمریکایی دیدار کرد، اما این دیدار با اعتراض این خانواده ها با جنجال پایان یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی در این باره افزود که دیدار نتانیاهو و خانواده های اسیران اسرائیلی حدود یک ساعت و ربع طول کشید و بسیار متشنج بوده است.

براساس گزارش این شبکه خبری، نتانیاهو گفته که باید بر حماس فشار نظامی وارد کرد و هر شرطی را نپذیرفت که این گروه مطرح می کند.

نتانیاهو در حال گفتن این سخنان بوده که خانواده‌های اسرای اسرائیلی حرفهای او را قطع کرده و به شدت با او مخالفت کردند.

بنا گزارش شبکه کان، خانواده‌های اسرای صهیونیستی و آمریکایی به نتانیاهو هشدار دادند که باید توافق تبادل اسرا را بپذیرد.

آنها گفته اند که هر چند که بر اساس این توافق، یک اسیر باز گردد.

کان همچنین گزارش داد که مشاور نتانیاهو که به شدت خشمگین شده بود، برای توجیه کارشکنی نتانیاهو در توافق، به خانواده‌های اسرای اسرائیلی می‌گوید که این حماس است که نمی خواهد توافق صورت گیرد، این در حالی است که مقامات حماس بارها عزم خود را برای توافق و موافقت با طرح جوبایدن برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

همزمان با دیدار نتانیاهو در آمریکا با خانواده اسیران اسرائیلی، تظاهرات کنندگان در تل آویو خواستار امضای توافق مبادله اسرا شدند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست مجدداً در شهر تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->